A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
A Hibrid technológia felemelkedése
A keskenypályás címkenyomtatás piacán egyértelműen jelentkezik a digitális nyomtatás térnyerése,...
A Mark Andy és a DuPont újfent segíti a mérnökhallgatókat szakdolgozatuk elkészítésében
Mark Andy évek óta büszke olyan kezdeményezéseire, amelyek támogatják az iskolásokat és az...
2022 Csomagolási trendjei
Miután elbúcsúztattuk a 2021-es évet, azon kell gondolkozzon minden csomagolóipari vállalkozás,...