A nyomdaiparon belül az utóbbi években a legdinamikusabban fejlődő ágazat kétségkívül a csomagolástechnológia. A folyamatosan változó megrendelői igények újabb és újabb kihívások elé állítják a gyártókat, amelyek közül a megkérdőjelezhetetlen minőség és a gyors átfutási idő alapkövetelmény.
A csomagolás egyben a termék marketingjének is egyik legfontosabb eszköze – a felmérések igazolják: sok esetben a csomagolás határozza meg, hogy a vevő melyik terméket emeli át a polcról a bevásárlókosárba.
Forrás: PrintInfo
Hírek, újdonságok
Hatékonysági mutatók optimalizálása a nyomdában
Nézzünk szembe a tényekkel, minden nyomda jövedelmezőségét a hatékonysága határozza meg. Iparágunk...
Teljesen automatizált digitális utófeldolgozó berendezés
A csomagolás és POS specialista kanadai ProPrint Services a negyedik Kongsberg asztalával...
Miért van egyre nagyobb igény a márkatulajdonosok részéről az ún. „Short Run”-okra?
Egyre gyakrabban lehet hallani a nyomdáktól, hogy nagy fejtörést okoz az alacsony...